Samsung a51 Recenzia

Samsung a51 Recenzia

Samsung a51 Recenzia

– Keď premýšľate o telefónoch Samsung, pravdepodobne si myslíte o tomto práve tu. Toto je Galaxy S20, alebo možno premýšľate o linke Note, ak máte radi stylusy. Sú to telefóny Samsung Halo, ale v skutočnosti to nie sú telefóny Samsung, ktoré si väčšina ľudí kupuje. V minulom roku ste videli dva najlepšie predajné telefóny Android na svete, neboli to telefóny Samsung S alebo Notes alebo Huawei alebo čokoľvek iné.

intro

Boli to telefóny série Galaxy A. To si ľudia kupujú a teraz sa spoločnosť Samsung snaží vyvíjať tlak na to, aby Američanov prinútila kupovať tieto druhy telefónov s touto vecou, ​​Galaxy A51. V USA je k dispozícii na serveroch AT & T a Xfinity Mobile, Amazon.com a Samsung.com, ale veľká cena tu stojí 399 dolárov. Ako teda funguje Samsungdo 400 dolárový telefón? (pozitívna hudba) Každý telefón má kompromisy a 400 dolárov telefóny majú kompromisy ako väčšina ostatných. Musíte si vybrať to, čo hľadáte, takže len pre príklad týchto kompromisov je tu iPhone SE od spoločnosti Apple a spoločnosť Apple sa starala o procesor a kameru, namiesto toho, aby sa starala o to, že bude mať veľkú obrazovku a zbaví sa tohto veľkého problému. rámy. Aké sú priority spoločnosti Samsung pre Galaxy A51? Samsung vám povie, že existujú tri veci, ich, ♪ Úžasná obrazovka, úžasná kamera, dlhá výdrž batérie ♪ Dobre, áno, to je komerčná záležitosť. ♪ Úžasná obrazovka, úžasná kamera, dlhá výdrž batérie ♪ Je to, ♪ Úžasná obrazovka, úžasná kamera, dlhá výdrž batérie ♪ – Dobre, prestaň, počkajte, Bože.

plátno

Obrazovka, fotoaparát, životnosť batérie sú prioritami telefónu A51 a všetky tri sú pripravené pre telefón so 400 dolármi, ale žiadny z nich nie je úžasný. (pozitívna hudba) Začnime s obrazovkou. Je 6,5 palca na 1080p a je to OLED, a je to dobré. Je to veľká obrazovka, je celkom jasná a ja ju nebudem pixelovať. Páči sa mi to. Aj tenký s veľkou obrazovkou isawesome, a nemyslím si, že to bude lotof ďalších 400 dolárov telefónov v tomto roku, s obrazovkou je to dobré. Až na to, že tu máme kameru na dierovanie, a to je v poriadku. Nemám problém s fotoaparátmi s dierkami, ale spoločnosť Samsung dala okolo fotoaparátu fotoaparát lesklý chrómový prsteň, ktorý vidíte stále v strede obrazovky, a je to veľmi rušivé. Prečo? prečo Samsung? Prečo? Ďalšou vecou na obrazovke je, že je pod ním snímač odtlačkov prstov, čo by malo byť tiež v poriadku, ale je to super. Je to optický senzor bez ohľadu na to, ale pozeráte sa na to a je tu táto maličkosť kruhového objektu a vy jednoducho dúfate, že sa to za sekundu otvorí a nikdy to neurobí. Takže, obrazovka, dobrá. Časti pod obrazovkou, toľko. Druhá vec, poďme hovoriť kamier, dobre kamery. K dispozícii je hlavný snímač 48 megapixelov, ktorý predvolene vykopáva 12 megapixelov. K dispozícii je ultraširoký snímač 12 megapixelov, makrosenzor s rozlíšením 5 megapixelov a hĺbková kamera a potom selfie fotoaparát vo vnútri tohto hlúpeho chrómového prstenca je 32 megapixelov. A fotografie sú, dobre, môžete povedať, že je to 400dolárny telefón Samsung. ale pozeráte sa na to a je tu táto maličká kruhová vec a vy jednoducho len dúfate, že sa to spustí za sekundu a nikdy to tak nie je. Takže, obrazovka, dobrá. Časti pod obrazovkou, toľko. Druhá vec, poďme hovoriť kamier, dobre kamery. K dispozícii je hlavný snímač 48 megapixelov, ktorý predvolene vykopáva 12 megapixelov. K dispozícii je ultraširoký snímač 12 megapixelov, makrosenzor s rozlíšením 5 megapixelov a hĺbková kamera a potom selfie fotoaparát vo vnútri tohto hlúpeho chrómového prstenca je 32 megapixelov. A fotografie sú, dobre, môžete povedať, že je to 400dolárny telefón Samsung. ale pozeráte sa na to a je tu táto maličká kruhová vec a vy jednoducho len dúfate, že sa to spustí za sekundu a nikdy to tak nie je. Takže, obrazovka, dobrá. Časti pod obrazovkou, toľko. Druhá vec, poďme hovoriť kamier, dobre kamery. K dispozícii je hlavný snímač 48 megapixelov, ktorý predvolene vykopáva 12 megapixelov. K dispozícii je ultraširoký snímač 12 megapixelov, makrosenzor s rozlíšením 5 megapixelov a hĺbková kamera a potom selfie fotoaparát vo vnútri tohto hlúpeho chrómového prstenca je 32 megapixelov. A fotografie sú, dobre, môžete povedať, že je to 400dolárny telefón Samsung. K dispozícii je hlavný snímač 48 megapixelov, ktorý predvolene vykopáva 12 megapixelov. K dispozícii je ultraširoký snímač 12 megapixelov, makrosenzor s rozlíšením 5 megapixelov a hĺbková kamera a potom selfie fotoaparát vo vnútri tohto hlúpeho chrómového prstenca je 32 megapixelov. A fotografie sú, dobre, môžete povedať, že je to 400dolárny telefón Samsung. K dispozícii je hlavný snímač 48 megapixelov, ktorý predvolene vykopáva 12 megapixelov. K dispozícii je ultraširoký snímač 12 megapixelov, makrosenzor s rozlíšením 5 megapixelov a hĺbková kamera a potom selfie fotoaparát vo vnútri tohto hlúpeho chrómového prstenca je 32 megapixelov. A fotografie sú, dobre, môžete povedať, že je to 400dolárny telefón Samsung.

jas

Vyváženie bielej je v poriadku, ale spoločnosť Samsung naozaj, naozaj, nenávidí tiene, takže na svetlých fotografiách ich príliš rozjasní, a v tme to iba vystraší a urobí nejaké hrozné obrázky. Podrobnosti pri priblížení všetkého sú iba trochu chaotické. Extrémne široké a macrolenses, sú super zábava. Vlastne ich rád používam, ale ako napríklad režim s rozlíšením 48 megapixelov, ktorý môžete urobiť, itrealy to neprináša veľa. A selfies, ktorých zasiahla a chýba, a režim na výšku je, no je to takmer všetko. Myslím si, že softvér spoločnosti Samsung na spracovanie snímok sa v roku 2020 naozaj začína pozerať, takže keď sa nedarí dosiahnuť skvelého hardvéru fotoaparátu, ktorý sa podobá ittaes s Galaxy S20, môžete to naozaj povedať. Pozri, Pixel 3a a thePhone SE, majú fotoaparáty, ktoré sú ako whoa, Nemyslím si, že by to mohol urobiť aninexpensive camera. Tento kamerový systém je ako jo, lacný telefón je v poriadku. (relaxačná hudba) Dobre, treťou vecou je výdrž batérie a ja musím byť úprimný a povedať, že testovanie výdrže batérie, keď ste uviaznutí doma, nie je najjednoduchšie, ale ja som ju používal pre alittle bit menej ako týždeň, a môj jedálenský lístok je taký, že pravdepodobne dostanete viac ako jeden deň, ale nebudete mať viac času, takže výdrž batérie je dobrá, ale očakával som úžasné, pretože má batériu s kapacitou 4000 miliampérov, takže sa snažím aby som zistil, odkiaľ je odpojenie, a myslím, že by to mohol byť procesor. Toto je Samsung Exynos 9611, ktorý je pretaktovanou verziou tej poslednej, a preto by mal byť rýchly, ale nie je. (relaxačná hudba) Dobre, treťou vecou je výdrž batérie a ja musím byť úprimný a povedať, že testovanie výdrže batérie, keď ste uviaznutí doma, nie je najjednoduchšie, ale ja som ju používal na alittle bit menej ako týždeň, a môj jedálenský lístok je taký, že pravdepodobne dostanete viac ako jeden deň, ale nebudete mať viac času, takže výdrž batérie je dobrá, ale očakával som úžasné, pretože má batériu s kapacitou 4000 miliampérov, takže sa snažím aby som zistil, odkiaľ je odpojenie, a myslím, že by to mohol byť procesor. Toto je Samsung Exynos 9611, ktorý je pretaktovanou verziou tej poslednej, a preto by mal byť rýchly, ale nie je. (relaxačná hudba) Dobre, treťou vecou je výdrž batérie a ja musím byť úprimný a povedať, že testovanie výdrže batérie, keď ste uviaznutí doma, nie je najjednoduchšie, ale ja som ju používal na alittle bit menej ako týždeň, a môj jedálenský lístok je taký, že pravdepodobne dostanete viac ako jeden deň, ale nebudete mať viac času, takže výdrž batérie je dobrá, ale očakával som úžasné, pretože má batériu s kapacitou 4000 miliampérov, takže sa snažím aby som zistil, odkiaľ je odpojenie, a myslím, že by to mohol byť procesor. Toto je Samsung Exynos 9611, ktorý je pretaktovanou verziou tej poslednej, a preto by mal byť rýchly, ale nie je. Používal som ho na alittle o niečo menej ako týždeň, a môj jedálny lístok je taký, že pravdepodobne dostanete viac ako jeden deň, ale nebudete mať viac, takže výdrž batérie je dobrá, ale očakával som úžasné, pretože má 4000 miliampérov batéria, takže sa snažím prísť na to, odkiaľ je odpojenie, a myslím, že by to mohol byť procesor. Toto je Samsung Exynos 9611, ktorý je pretaktovanou verziou tej poslednej, a preto by mal byť rýchly, ale nie je. Používal som ju na alittle o niečo menej ako týždeň, a môj jedálny lístok je taký, že pravdepodobne dostanete viac ako jeden deň, ale nebudete mať viac, takže výdrž batérie je dobrá, ale očakával som úžasné, pretože má 4000 miliampérov batéria, takže sa snažím prísť na to, odkiaľ je odpojenie, a myslím, že by to mohol byť procesor. Toto je Samsung Exynos 9611, ktorý je pretaktovanou verziou tej poslednej, a preto by mal byť rýchly, ale nie je.

Skladovanie a Ram

Určite môžete povedať, keď sa to ťažko snaží, a to má iba štyri koncerty pamäte RAM a určite to môžete povedať. Je to len trochu pomalé. Keď sa nachádzate v aplikácii, je to v poriadku, ale niekedy vás len čaká. Dobre, čo ešte? No, stále sa mi páči softvér jedného používateľského rozhrania spoločnosti Samsung. Myslím, že je to naozaj dobré pre telefóny s veľkými obrazovkami, ale nepáči sa mi, že nemôžem uveriť spoločnosti Samsung, aby mi poskytla softvérové ​​aktualizácie pre túto vec po dvoch alebo troch rokoch. Mám tu verziu Verizon a nenávidím, myslím tým, že super nenávidím, koľko kecy nechali Verizonovi položiť túto vec. Nikde inde sa nenabíja, ale je tu 128 koncertov a môžete ju rozšíriť pomocou microSD a konektor pre slúchadlá. Celkový dizajn a kvalita zostavenia tohto telefónu sú skutočne pekné. Spoločnosť Samsung nazýva tento materiál glasstickým. (klepnutie prstami) A áno, je to trochu ako poháre, ale je to lepšie ako to znie. Je to v poriadku. Dizajn tohto telefónu sa mi veľmi páči. Toto je Galaxy A51. V podstate nejde o overachievera. Funguje presne tak, ako by ste očakávali, že telefón 400Samsung bude fungovať v roku 2020, čo je lepšie, ako by bolo pred pár rokmi, ale stále to nie je úžasné. Získate túto skutočne solídnu, skutočne veľkú obrazovku s uhlopriečkou 6,5 palca a je to tá najlepšia vec na tomto telefóne. Obrazovky sú skutočne na každom telefóne dôležité, ale pozrite sa, tento rok tu bude banda telefónov s menej ako 500 dolármi s veľkými obrazovkami. a myslím si, že aspoň jedna z nich bude úžasná. Je to len to, že táto Galaxy A51 sa tam celkom nedostane. Ahoj, veľmi pekne ďakujem za pozretie, ak chceš vidieť ďalšie technické video, Becca v skutočnosti práve preskúmala púčiky Pixel, ktoré sú oveľa zaujímavejšie, než by ste očakávali, takže kliknutím naň by ste si ho mali pozrieť. Stále neviem, kam poukazovať.