Recenzia Samsung Galaxy S20: lepšia ako Ultra

Recenzia Samsung Galaxy S20

Dobre. Si pripravený? Si pripravený? Poďme to spraviť. Recenzia Samsung Galaxy S20 a S20 Plus. (pozitívna hudba) Postavme tu pódium. Domnievam sa, že je skutočne ľahké brať telefóny telefónu Galaxy S za samozrejmosť. Spoločnosť Samsung predáva toľko z nich, viac ako ktorýkoľvek iný telefón s Androidom v USA, takže viem, že nie je moderné ani chladné hovoriť, že sa mi páči telefóny Galaxy S, ale zvyčajne sa mi naozaj páči telefóny Galaxy S. Iste, telefóny Pixel majú lepšiu kameru a OnePlus získava tonu pozornosti a tiež to stojí menej, ale na linke Galaxy S je niečo naozaj známe. Je to ako predvolený telefón s Androidom, a tak v niektorých ohľadoch bola najväčšou prácou spoločnosti Samsung s modelmi S20 a S20 Plus ubezpečiť sa, že nevyhovuje dobrej veci. Napríklad, práve som si prezrel S20 Ultra, Toto telefóny veľkého brata a myslím si, že Samsung sa nadmerne rozšíril o S20 Ultra. Tieto telefóny sa však snažia urobiť o niečo menej ako Ultra, takže si myslím, že dokážu dosiahnuť viac. O Galaxy S20 sú potrebné tri veľké novinky. Prvý je nový kamerový systém, druhý je, že podporujú 5G, a tretí, má peknú obrazovku s obnovovacou frekvenciou 120 Hz.

Pozrite sa

K dispozícii je tiež veľa malých vecí, akoby sa zbavili konektora pre slúchadlá. K softvéru tiež pridali veľa funkcií Samsung-y, ale predtým sa do toho niečoho dostaneme, nechceme dizajn považovať za samozrejmý. Vyzerá to veľmi podobne ako to, čo všetky telefóny Galaxy vyzerali už niekoľko rokov. Tam je zakrivené sklo v chrbte a kovové koľajnice a obrazovka, ktorá je takmer dokonale bezrámová, ale vážne, aj keď porovnajte tento telefón s akýmkoľvek iným telefónom s Androidom na trhu, s vašimi pixelmi, s OnePluses alebo dokonca s vašimi Huawei a myslím, že S20 je jednoducho krajší , Vlastne si myslím, že je to krajšie ako iPhone 11 Pro, len z hľadiska hardvéru. Aj ten malý je dodávaný v ružovej farbe, čo je najlepšia farebná možnosť. Kamerový modul na zadnej strane je tento veľký obdĺžnik obdĺžnika, ktorý je preč od strany. Obrazovka je prerušená iba malou malou dierou pre fotoaparát s fotoaparátom namiesto toho, aby mala veľkú starú drážku alebo čelo alebo čokoľvek iné. Využíva snímač odtlačkov prstov na obrazovke, ktorý musím priznať, že je o niečo pomalší ako iné biometrické metódy, ale s tým to dobre viem. Teraz táto vec začína na 1 000 dolárov a verzia Plus je 1 200 dolárov, takže viem, že väčšinu týchto funkcií môžete získať pre lacnejšie telefóny s Androidom, ale linka Galaxy S sa zvyčajne dokáže cítiť skôr ako úplný balík.

drahý

Spoločnosť Samsung si za tento telefón účtuje vysoké peniaze a za tieto peniaze si zaslúžite naozaj pekný predmet a spoločnosť Samsung dodáva. Neber to ako samozrejmosť. Dobre, dosť horúce. Porozprávajme sa o fotoaparáte, ktorý je prvým veľkým, čo potrebujete vedieť. Dobre, vlastne s Galaxy S20 Ultra som musel ísť do tohto rozsiahleho komplikovaného príbehu o tom, ako fungujú fotoaparáty s vysokým megapixelom, ale s modelmi S20 a S20 Plus je to oveľa jednoduchšie, väčšinou. Hlavným fotoaparátom je teda moretradiálny 12 megapixelov a širokouhlý fotoaparát. Teleobjektív má však 64 megapixelov. Spoločnosť Samsung tvrdí, že všetky tieto megapixely požaduje vylepšenie zoomu na teleobjektíve, čo skutočne funguje. Lepší záber môžete priblížiť priblížením v troch alebo štyroch rozmeroch pomocou zariadenia iPhone alebo Pixel. Stále to nie je skvelé, ale je to o krok vyššie. Teraz to tiež teoreticky môže dosiahnuť až 30-násobok, ale vyzerá to naozaj zle a určite stratí S20 Ultra pri tomto priblížení, ale S20 Ultra stojí o 400 dolárov viac a naozaj si nemyslím, že by stálo za to získať slušné 30-násobné priblíženia. Teraz som bol naozaj tvrdý na Galaxy S20 Ultra pre problémy s automatickým zaostrovaním a za to, ako to robilo čudné veci tvári. Bežný S20 je však pre tieto veci lepší, ale nie je dokonalý.

Video Peforrmance

Zaostrovanie je vylepšené a možno je to preto, že používa moretradiálny 12-megapixlový snímač, ktorý používa tradičnejšiu metódu automatického zaostrovania s dvoma pixelmi. Stále sa snaží trochu zaostriť vo videu, ale nie je to hrozné. Teraz, pokiaľ ide o tváre, myslím si, že tento telefón je trochu chladnejší ako Ultra s ostrením a vyhladzovaním, ale stále to robí viac, ako by som chcel, je to telefón Samsung, takže chce vyhladiť tváre. Nikdy by ste nikdy nemali zapnúť zisťovanie scény v režimeixby, aj keď chcete, aby vyváženie bielej bolo vôbec dobré. Zabíja ma to tak, že ak zapnete režim Pro na týchto fotoaparátoch, všetko vyzerá skvele a ak používate selfie fotoaparát a vypnete všetky vyhladenia, všetko vyzerá skvele. V podstate mám pocit, že ak by sa Samsung s fotoaparátom len zbavil svojej vlastnej cesty, celý kamerový systém by sa mal nachádzať priamo v telefónoch iPhone 11 Pro a Pixel 4, ale teraz je to tretie miesto. Ako celý balík sa mi skutočne páči tento better ako v prípade Pixel 4, pretože získate veľmi široký záber a získate oveľa lepší výkon videa. Dobre. Existuje niekoľko ďalších funkcií, o ktorých sa dá hovoriť. Môžete tak snímať 64megapixelové fotografie, ale aj keď to robíte v skutočne jasnom svetle, keď som orezávam, nepoznal som dosť čistých detailov, aby sa to oplatilo. Myslím, že nočný režim je celkom dobrý, je to priamo v telefóne iPhone a na úrovni pixelu, lepšie, ako som očakával. Skutočne sa mi tento betterter páči ako Pixel 4, pretože získate veľmi široký záber a dosiahnete oveľa lepší výkon videa. Dobre. Existuje niekoľko ďalších funkcií, o ktorých sa dá hovoriť. Môžete tak snímať 64megapixelové fotografie, ale aj keď to robíte v skutočne jasnom svetle, keď som orezávam, nepoznal som dosť čistých detailov, aby sa to oplatilo. Myslím, že nočný režim je celkom dobrý, je to priamo v telefóne iPhone a na úrovni pixelu, lepšie, ako som očakával. Skutočne sa mi tento betterter páči ako Pixel 4, pretože získate veľmi široký záber a dosiahnete oveľa lepší výkon videa. Dobre. Existuje niekoľko ďalších funkcií, o ktorých sa dá hovoriť. Môžete tak snímať 64megapixelové fotografie, ale aj keď to robíte v skutočne jasnom svetle, keď som orezávam, nepoznal som dosť čistých detailov, aby sa to oplatilo. Myslím, že nočný režim je celkom dobrý, je to priamo v telefóne iPhone a na úrovni pixelu, lepšie, ako som očakával.

Kvalita videa

A kvalita videa je samozrejme veľmi dobrá, je to video v kvalite Samsung. Nie je to však celkom na úrovni iPhone Pro. Ach, ak si myslel, že chceš získať S20 Plusinstead z menšej S20, pretože má tú kameru pre hĺbkové videnie mimo čas, úprimne sa neobťažuj. Nevidel som žiadne vylepšenia na portrétnych fotografiách kvôli tomuto ďalšiemu objektívu. Druhá vec, ktorú je potrebné vedieť, že tieto telefóny podporujú 5G a musím byť úprimný, som nemal šancu skutočne otestovať 5G, pretože som tu v San Franciscu, kde nemám siete 5G, ktoré by som mohol testovať s dopravcami ktoré mám. Testoval som 5G na Ultra späť v New Yorku a bolo to skvelé, ale stále si myslím, že by ste si nemali kupovať tento telefón len preto, že podporuje 5G, jednoducho si nemyslím, že tam sú 5G siete. Jedna vec, ktorú by ste mali vedieť, je, že modely Plus podporujú verziu milimetrových vĺn 5G, zatiaľ čo v prípade modelu S20 to nie je, ale pokiaľ nemáte radi stojace na konkrétnom pouličnom sťahovači videí, ktorý sa stará o milimetrovú vlnu. Jedným z dôvodov, prečo by ste mohli S20 Plus získať okrem veľkej obrazovky, je výdrž batérie. Väčšinou som testoval menšiu S20, ktorá má batériu 4000 miliampérov a po všetkom, čo sa ustálilo od pôvodného nastavenia, som sa dostal asi päť hodín času obrazovky s vysokou obnovovacou frekvenciou zapnutou. Brennan testoval S20 Plus, ktorý má batériu 4500 miliamp, dostal o niečo viac. Myslím, že jeden z vás môže zabiť jeden deň a obaja naozaj embarrassthe Pixel 4 pre dlhovekosť, ale ani jeden nie je ako hviezdny. Pokiaľ ide o výkon, myslím, že je skvelý. Jediný telefón s Androidom, ktorý „ Rýchlejšie ako tieto telefóny je pravdepodobne Samsung Galaxy S20 Ultra. Existuje veľa pamäte RAM a procesora Snapdragon 865, vyzerá to ako skutočná dohoda. Napriek tomu, že spoločnosť Samsung robí softvér Samsungstuff so softvérom, mohol by som sa na to sťažovať celý deň, ale namiesto toho by som vám chcel povedať, čo robím, aby som zvrátil najhoršie tendencie spoločnosti Samsung.

Vlastnosti

Najskôr vyčistím rýchle nastavenia, potom nainštalujem tento doplnok s názvom Side Actions, ktorý vám umožní preprogramovať tlačidlá napájania a hlasitosti tak, aby ste mohli robiť veci, ktoré skutočne chcete, napríklad spustenie, ktoré poznáte, pomocníka Google a nastavenie Bixby. Ďalej nainštalujem tieto označené okrajové kalendáre, čo je úžasné, takže vám umožní okamžité zobrazenie vašich kalendárov. Vypnem Samsung Daily a posúvam tiež posúvač jasu hore, aby bol ľahší prístup. Ach, je tu ešte jedno nastavenie, ktoré sa zapne kedykoľvek s Galaxy S20, 120Hz obrazovkou. Neviem, či si niekedy znova kúpim telefón, ktorý nemá obrazovku s vysokou obnovovacou frekvenciou, je to jednoducho, je to oveľa lepšie. Animácie sú lepšie, posúvanie je lepšie, len sa cíti lepšie. Životnosť batérie je však kompromisná, je to horšie, ak zapnete vysokú obnovovaciu frekvenciu a Samsung jednoducho uzamkne frekvenciu 120 Hz, neskúsi to meniť. Takže na malej, ak ju určite potrebujete vydržať celý deň, možno ju budete chcieť rachotiť späť na 60 Hz. Spoločnosť Samsung tiež srazí rozlíšenie obrazovky, keď ste na 120 Hz, ale myslím si, že kompromis sa vyplatí na oboch veľkostiach telefónu. Opäť to iba vylepšuje zážitok z telefónu. Obrazovka je samozrejme typická obrazovka Samsung, čo znamená, že je skvelá. Myslím, že predvolené farby spoločnosti Samsung sú príliš nezmyselné, ale môžete ich nastaviť na prirodzené a potom to jednoducho vyzerá dobre. Každopádne to je všetko. To je tretia vec o S20. Obrazovka je úžasná. A ja nie Nemyslite si, že by ste už nikdy nemali minúť 1000 dolárov za telefón bez obrazovky s vysokou rýchlosťou obnovenia. Spoločnosť Samsung sa rozhodla označiť Galaxy S20 namiesto Galaxy S11, pretože má tieto tri veci. Nový kamerový systém, podpora pre 5G a vysoká rýchlosť obnovenia obrazovky. Ale myslím si, že kamera je iba malou evolučnou aktualizáciou oproti modelu S10. Priblíženie je skutočne pekné, ale inak to funguje rovnako ako fotoaparáty Samsung, na ktoré som zvyknutý. Dobré, ale nie najlepšie. Myslím si, že 5G je umývanie, pretože podpora vo väčšine miest naozaj neexistuje, a hoci veľmi milujem obnovovaciu frekvenciu 120 Hz, chápem, že je to pekné mať, nejde o skutočné funkčné zlepšenie. Takže áno. V mojej knihe ide skôr o S11 ako S20. Nie je to úplne nová generácia, ale so základmi je to dobré. Nazvite to, čo chcete, Samsung. Ahoj, vďaka za to, že ste sa pozerali, išli sme celkom rýchlo do funkcií tohto telefónu, ale my sme šli oveľa podrobnejšie o recenzii Galaxy S20 Ultra, takže by ste to mali skontrolovať.